Καλάθι

🎁 Δώρο μάσκα ομορφιάς με κάθε αγορά άνω των 50,00€

FAQs - Συχνές Ερωτήσεις

1) Μπορεί ένα καλλυντικό να δημιουργήσει πρόβλημα στο δέρμα μου; 

Όχι, τα καλλυντικά μας είναι ασφαλή, ξεχωρίζουν για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα τους. Το καλλυντικό θα αποδώσει αυτό που υπόσχεται δεδομένου ότι είναι κατάλληλο για το δέρμα σας, κάνετε σωστή χρήση και αποθήκευση.

2) Πως ξέρω ότι τα καλλυντικά είναι ασφαλή;

H εταιρεία μας είναι εγγεγραμμένη στον Ε.Ο.Φ. με κωδικό C00004254 και στην Ευρωπαίκή πλατφόρμα CPNP και λαμβάνει πάντα τις σχετικές εγκρίσεις για κάθε εισαγωγή καλλυντικών στη χώρα. Η διαδικασία είναι απαραίτητη, υποχρεωτική και η μόνη νόμιμη για τον εκτελωνισμό και την διανομή των καλλυντικών στην Ελλάδα.

3) Πως διασφαλίζω ότι τα καλλυντικά είναι καλής ποιότητας;

Όλα μας προϊόντα μας είναι διεθνώς αναγνωρισμένα για την ποιότητα τους και πιστοποιημένα/ελεγμένα από πολλούς φορείς ενώ τα περισσότερα από αυτά έχουν βραβευτεί από παγκόσμιους οργανισμούς ομορφιάς. Στην περιγραφή κάθε προϊόντος θα βρείτε περισσότερα.

4) Πως μπορώ να γνωρίζω ότι τα προϊόντα είναι αυθεντικά;

  • Τα λαμβάνετε από αξιόπιστο προμηθευτή. Η εταιρεία μας έχει καταφέρει να θεσπίσει συνεργασίες με αναγνωρισμένα brands και καταξιωμένους προμηθευτές σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Κορέας στην Ελλάδα 
  • Το αυθεντικό προϊόν έχει τυπωμένο το barcode/ΕΑΝ στη συσκευασία του και το ίδιο barcode αναφέρεται στο site του Brand. Συχνά αλλά όχι πάντα μη αυθεντικά προϊόντα έχουν λανθασμένο ή καθόλου barcode στη συσκευασία τους.

5) Πως μπορώ να εμπιστευτώ ένα online κατάστημα καλλυντικών για τις αγορές μου; 

Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει διαφάνεια, παρουσία, καλές κριτικές. 

  • Μια αξιόπιστη εταιρεία όπως η δική μας δημοσιοποιεί όλα τα στοιχεία της.

EΛΜΠΙΟΥΤΙ ΟΕ , Τζαβέλλα 42Α, 15451 Ν Ψυχικό, τηλ 2106717946, email: info@elbeauty.gr,  Αριθμ ΕΟΦ CD00004254 , ΑΦΜ 801436053 Δ Ο Υ Ψυχικού

  • Θα υπάρχει κάποιο φυσικό σημείο όπου θα μπορείτε να δείτε τα προϊόντα ή να απευθυνθείτε για κάποιο θέμα σας. Αναζητήστε τα στοιχεία επικοινωνίας στο χάρτη της google. Οι σοβαρές επιχειρήσεις επιλέγουν να τοποθετούν το σημείο τους στην google. 

Το κατάστημα μας στη Τζαβέλλα 42Α  (Εμπορικό Άρτεμις) 15451 Ν. Ψυχικό λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-14:00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 17:00-20:00.  

  • Διαβάστε κριτικές άλλων και αφήστε τη δική σας κριτική αξιολογώντας την εμπειρία αγοράς σας. 

6) Πως μπορώ να βρω το κατάλληλο προϊόν για το δέρμα μου;

  • Αναγνωρίστε τις ανάγκες του δέρματος σας. Κάθε δέρμα είναι μοναδικό και οι ανάγκες του είναι διαφορετικές ακόμα και μέσα στην ημέρα. Επιπλέον εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες όπως η ηλικία, οι ορμόνες, η διατροφή, η έκθεση στον ήλιο. Καταγράψτε τις ανάγκες του δέρματος σας και προτιμήστε προϊόντα που στοχεύουν στην αντιμετώπιση τους
  • Επιλέξτε καλλυντικά σύμφωνα με τον τύπο δέρματος σας. Στην περιγραφή κάθε καλλυντικού μας θα βρείτε για ποιους τους τύπους δέρματος είναι κατάλληλο. 
  • Μάθετε τις ιδιαιτερότητες του δέρματος σας όπως τυχόν αλλεργίες ή ευαισθησία σε συγκεκριμένα συστατικά και επιλέξτε προϊόντα σύμφωνα με αυτές.

7) Πως μπορώ να ελέγξω τα συστατικά των προϊόντων;

  • Η λεπτομερής λίστα συστατικών για κάθε προϊόν αναγράφεται στη συσκευασία του με την ακριβή τους ονομασία στα αγγλικά από την κατασκευάστρια εταιρεία καλλυντικών.
  • Για δική σας διευκόλυνση στο site μας μπορείτε να βρείτε τη λίστα αυτή στα αγγλικά αλλά και τα κύρια συστατικά στα ελληνικά, για κάθε προϊόν.

8) Πως βρίσκω την ημερομηνία λήξης των προϊόντων;

Τα προϊόντα έχουν τυπωμένη ή ανάγλυφη την ημερομηνία λήξης στη συσκευασία τους με τη μορφή ΕΧΡ20240229 , δηλαδή 29/02/2024 

9) Για πόσο χρονικό διάστημα μπορώ να χρησιμοποιώ ένα προϊόν χωρίς να αλλοιωθεί;

Στις συσκευασίες υπάρχει το σύμβολο  παρακάτω που αναγράφει τον αριθμό των μηνών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το προϊόν από την ημερομηνία που άνοιξε. 

Παράδειγμα αν αναγράφει 12 Μ είναι 12 μήνες από την στιγμή που το ανοίξατε για πρώτη φορά. Προσοχή στις συνθήκες συντήρησης, αποφύγετε χώρο αποθήκευσης με υψηλές θερμοκρασίες, υγρασία, έκθεση στον ήλιο.

10) Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που τελικά δεν επιθυμώ ;

Μπορείτε να το επιστρέψετε δεδομένου ότι έχετε κρατήσει την απόδειξη αγοράς που το συνοδεύει και η συσκευασία του να είναι άθικτη. Διαβάστε την πολιτική επιστροφών.43

Μετάβαση στο περιεχόμενο